tirsdag 26. oktober 2010

Min blogg er et kirsebær:)



Jeg er så utrolig heldig og har fått denne awarden av superherlige Namaste med bloggen Kreativ♥Impulsiv ! Tuuusen takk:) Det gjør meg så glad at du syns bloggen min fortjener en award! Og denne awarden er jo så fiiin:) Og rosa!

Med slike awarder følger det forpliktelser;)
Får man denne kirsebær-awarden må man enten fortelle tre ting man liker å gjøre eller fortelle om tre ting som ligger en varmt for hjertet♡, og vise et favorittbilde.
Awarden skal også gies videre til 5 blogger!

Here it goes:
3 ting jeg liker å gjøre:

Ligge i mørket, midt mellom de to sovende barna mine, og lytte til pusten deres

Å pynte meg! Jeg syns man får pyntet seg alt for lite i hverdagen..eller ihvertfall i min hverdag;)

Være alt for sent oppe med mannen min, til vi blir overtrøtte og fulle av latterkrampe

Så da vet dere det;)

Favorittbilde er vanskelig..jeg har så mange favorittbilder!
-Men i dag blir det dette:
Tenk så fint å kunne fortelle hemmeligheter til en lillesøster som garantert ikke forteller de videre:) (Nå har skravlingen begynt å ta seg opp, så det er vel ikke så lenge til garantien svikter)

Jeg vil gi awarden til:


Håper jeg har gjort dette riktig nå, da..


Samtidig vil jeg takke alle som leser bloggen min, og legger igjen superkoselige kommentarer! Det gjør meg så glad, og så inspirert til å fortsette bloggingen! Tuuusen takk!

Ha en fortreffelig tirsdagsaften!;)



8 kommentarer:

  1. Åhhhh, det var ein aldeles nydelige tolkning av Awarden *sukk*

    Skjønna godjentå!!!!

    SvarSlett
  2. Næmmen, kjære søte snille deg - tusen takk!! :)) Og gratulerer så mye med med awarden du også! Det fortjener du, er så fin blogg du har! Selvfølgelig blandt mine favoritter og, vanskelig å plukke ut blandt alle dere herlige jenter :))) Kunne øsnke jeg var like flink til å sy som deg - den posebuksa er bare helt nydelig, så du er min syinspirator. (Jeg har litt syskrekk og utsetter det hele tiden fordi jeg veit jeg er håpløs) *LER* Ha en fortreffelig kveld! Mange klemmer

    SvarSlett
  3. Ble helt varm om hjertet jeg nå.. Det er så godt å høre sånt, og noen ganger nikker man jo bare så gjenkjennende. Skjønt, hjertevarmt bilde av smårollingene også. :)
    Gratulerer så mye med awarden! Den fortjente du virkelig. :)

    Stort smil fra Huldra :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med award!!!
    Å for et nydelig bilde!! Søskenkjærlighet!

    SvarSlett
  5. For noen nydelige tegninger det var i boken i innlegget under. Man kan virkelig finne mange slags skatter på loppemarkedene. Ikke rart man blir litt hekta. Hilsener fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  6. Så koselige tre punkter du tar frem:)Og nydelig barnebilde!!!
    Ha en fin dag, og nyt det velfortjente kirsebæret:)

    SvarSlett
  7. Velfortjent min kjære! Du er så GOOOOD! Og så er rosa den perfekte award-fargen på deg!

    Takk for at du ville gi den videre til meg, dette var jo en morsom award. :-) Blir gøy å pønske ut 3 ting og et bilde.. ;-)

    Likte utrolig godt de tre tingene du skrev, så personlig og gode!
    I ♡ U!!

    Ha en fin kveld min venn!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med award! Veldig koselig å se "award-forpliktelsene" dine. Fiiin liste og veldig fine bilder også!

    Med ønsker om en fin søndag!!

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)