søndag 8. september 2013

Vinterhagekos!



Her har jeg tenkt å oppholde meg fremover:)
Vinterhagen er favorittrommet i huset vårt. Nesten som å være ute, men likevel inne.




Noen ting må gjøres i dette rommet, helst før vinteren.
Hampteppet på gulvet er stygt og gammelt, så vi vil rive det av og pusse betonggulvet som er under.
Det er varme i gulvet, så tror det vil bli bra.

Vinduene er av dårlig isolerglass, så her må det også gjøres noe.. Vi vil gjerne bruke rommet hele året, og gjerne innlemme det som en del av stuen/kjøkkenet etterhvert. Del gjerne om du sitter inne med noen tips og erfaringer her:)
Mitt mål er å uansett klare å holde det varmt i julen! Jeg gleder meg til å pynte til jul her ute.





This is our favorite room! The winter garden:) 



15 kommentarer:

  1. Så lekkert og luftig med masse herlige farger!

    D I G G E R!

    Skjønner det er favorittrommet;)

    Nyyt høsten i vinterhagen! Vi har det samme problemet i vår vinterhage, den er ikke isolert;)

    Så den må jo bare nytes i disse deilige dager;)

    -malla/ElleVillaMalla-

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) Nå er det vinterstemning, bilder av det kommer senere..

      Slett
  2. Herleg, lys og romslig vinterhage! Ha ei fin veke:-)

    SvarSlett
  3. Så utrolig fint det har blitt!! Gleder meg til jul i det huset ;)

    SvarSlett
  4. This look is so minimalistic I am in love. I have always had a thing for interior design but never have the money to do it. This was so inspiring to look at. Thank you for sharing! I don't know if you can understand what I am saying, but lovely blog.


    Raven Rosie

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much:-) I dont use a lot of money - I make things, or I shop at fleemarkets.

      Slett
  5. This look is fantastic ! Good inpirations !:*
    Kiss ;*Invite to in my blog !:):)

    SvarSlett
  6. Nice! :* Your blog is beautifal <3

    SvarSlett
  7. Nice! Your blog is very beautifal :* <3

    SvarSlett
  8. Vilka fina bilder du har på bloggen

    Linda

    SvarSlett
  9. Utrolig pent rom. Elsker hvordan kombinasjonen mellom den hvite veggen og den blå sofaen. To farger som personlig jeg synes passer ekstremt bra når man skal ha andre detaljer/gjenstander rundt som har mange farger!

    SvarSlett
  10. Ooo great.realy like it.good luck 💃

    SvarSlett
  11. Lovely pictures! Love your blog :*
    My blog: alaska0121.blogspot.com

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)